Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2011

Himmel vilken Himmel!








En fantastisk avslutning på en för övrigt grå och mulen dag.
Ett kliv över staketet och jag är nere vid sjön för att njuta av detta vackra ljus.
Bilderna är tagna med en stunds mellanrum med samma bländare och tid.
Jag tycker inte om det grå och trista vädret som vi haft några dagar.
Nu önskar jag kyliga dagar med många minusgrader och sen får det gärna falla snö!
Ett önsketänkande..men jag vill inte ha en advent utan snö.


7 kommentarer:

  1. härlig himmel att se, http://tottosbilder.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hello,
    What a fantastic collors your are showing. The weather is also grey here for a couple of days.
    I have the same wish frost and snow or a clearblue sky.
    gr. Marijke

    SvaraRadera
  3. Pierwsze urokliwie, ale drugie to tak jakby kamienie ułożyły się w piramidę. Cuda.

    SvaraRadera
  4. Jag blir förstummad :)))
    Vilket ljus och vilka färger!
    Fantastiska bilder.
    Hälsningar Halina

    SvaraRadera
  5. Ja jag blir också förstummad, helt fantastiskt underbart!! Vi hade också en grann solnedgång ikväll, men inte i närheten av denna. Tycker också att det börjar bli dags för lite snö, eller mycket :)

    SvaraRadera
  6. Jag hann inte riktigt med, men inte hade jag fått till det så där bra hursomhellst ;-))
    Du är sååååå himla duktig!

    SvaraRadera
  7. Vilka förtrollande vackra bilder, den nedre ser helt overklig ut!

    SvaraRadera