Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2011

Höst













Hösten har kommit en bra bit på väg uppe i fjällen. Jag blev faktiskt överraskad att björkarna nästan tappat alla sina löv. Vill ju ha sprakande höstlöv och färger !
Det var en fin dag med +15 grader och det kändes mer som sommar än höst i luften.
Hittade många fina nya fotoställen med många fina vyer, motiven finns i massor det gäller bara att se dem. Jag är lite svag för gamla staket och snöskärmar så jag tyckte om stället vis stranden av Tjeggelvas. Glöm inte att klicka på bilderna så blir de större. Glad om ni som tittar lämnar en rad eller två!

3 kommentarer:

  1. Fina foton på de gamla staketen - eller är det snöskärmar? Hur som helst så är jag också svag för gammalt grånat trä...

    SvaraRadera
  2. Det här är ett staket . Jag är också svag för snöskärmar,staket, gamla lador och hus som nog märks bland mina bilder

    SvaraRadera