Summa sidvisningar

söndag 9 oktober 2011

Aurora igen











Inte bättre än att jag kan ändra min beslut  rätt snabbt.
Det gjorde jag igår kväll då jag beslutat mig för att det skulle få regna meteoriter och brinna norrsken för min del..jag skulle vårda min förkylning.
Men så ringde mobilen och jag fick rapport att det var ett  fint norrsken. Jag steg upp och tog mig en titt från uterummet. Jo det var vackert. Jag hade morgonrocken på så jag slängde på mig jacka och skor tog kamera och stativ i flyken på väg ut. Ett kliv över staketet och 15m ner till sjön det fick bli min fotoplats för kvällen. Här är några bilder..
Man ska aldrig säga aldrig......

7 kommentarer:

  1. One day I hope to can see this nature spectacle myself. Beautiful photograpy. Thanks for sharing.
    Have a lovely sunday.
    Gr. Marijke

    SvaraRadera
  2. Wow, fascinating! Wish I was there to watch it as well.
    Best regards, marion

    SvaraRadera
  3. Jag hade tur och fick uppleva norrskenet live innan vi åkte hem. Nu har jag Dina vackra bilder att njuta av. Hälsningar

    SvaraRadera
  4. Tack alla.
    Vilken tur att du fick se det Ina.

    Maria

    SvaraRadera
  5. Så fantastiskt fint! Så där stora norrsken har vi inte här...MVH Susanne :)

    SvaraRadera
  6. Som sagt.......Supergillar!

    SvaraRadera